Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 1. april 2012

Den Perfekte Gave!

René og jeg holder hans fødselsdag alene i år. Svigerfar er ikke helt i orden til at holde fødselsdag. Han blev jo blevet opereret d. 27. marts (hofteoperation). René har fødselsdag på torsdag. Men vi havde nu heller ikke regnet med, at vi skulle holde fødselsdag hos Renés forældre i år.  Vi kan holde den på min fødselsdag. Så vi bliver hjemme på torsdag, bestiller sikkert 2 mørbradbøffer hos slagteren og finder på en god dessert. Så hygger vi os med en god film. Eller 2. Det skal nok blive hyggeligt. Jeg har fundet den perfekte gave! Men jeg kan ikke afsløre den her, for tænk nu, hvis et mirakel skulle ske, og min lille Bille skulle finde på at læse denne blog. Så den perfekte gave kan først blive afsløret på torsdag! Hvis jeg blogger på torsdag. Muligvis fejrer jeg Bille hele dagen! Men det er ikke altid, der kommer noget godt ud af, at vi er sammen hele dagen... Vi har det med at diskutere ting, når vi skal være sammen hele dagen. Men jeg sætter et smukt billede af den indpakkede gave ind i morgen, når jeg har købt den. Jeg beder min far om at sætte mig af ved Køge Torv, så kan jeg kigge lidt på forretninger, og finde Den Perfekte Gave! Så må jeg bare gå hjem. Det går nok også. Det kan også være, at min far lige gider at stoppe og vente, mens jeg farer ind i butikken og køber gaven. Jeg har udset mig den, nemlig, og jeg ved, hvor jeg kan købe den. Jeg skal bare bruge nogle kontanter. Jeg håber inderligt at min mor eller far har kontanter, så  kan jeg altid overføre dem via netbank. Det er fordi René ikke skal se på vores kontoudtog, hvor pengene er brugt henne. Jeg snakker lige med dem. De kører jo lige forbi en bank.

Nå, men jeg skal lave mad. det skal jeg faktisk rimelig tit, det er lidt begyndt at gå mig på nerverne. Men jeg kan ikke lide Renés mad...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar