Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 30. april 2012

Den sidder der stadig, filmen

Yeah... Intet nyt fra Østfronten. Jeg har haft kramper i morges. I badet, så jeg har ødelagt badeforhænget og sprøjtet vand på hele badeværelset. Øv. Men jeg slog mig ikke, og jeg har det fint. Lidt mere ondt i knæene, men ellers intet.

Jeg har tænkt meget på "The Number 23". Den sidder bare fast i hovedet. Jeg kan se Jim Carrey for mine øjne konstant, i den film, og tallet... tallet hjemsøger mig, selvom jeg ikke selv sidder udregner tal. Men jeg tænker på, at man kan regne det ud sådan... Det er virkelig... mærkeligt.

 Jeg er bange. Er det ikke sjovt? Jeg sidder her, foran computeren, og er bange. Ikke panikangst eller noget. Bare... Bange. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar