Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 18. april 2012

I forget...

Hvorfor er Facebook så vigtig? Hvad hvis man ikke har lyst til at have kontakt med gamle veninder og klassekammerater? Hvad gør man så? Man kan jo ikke undgå Facebook. Alt foregår på Facebook, det er sgu da ikke til at holde ud. Jeg synes at Facebook er noget lort. Jeg hører kun dårlige ting om Facebook. Det er virkelig ikke særlig tiltrækkende at oprette en profil derinde, når man kun hører dårlige ting om det. Jeg er af den gamle skole. Jeg ringer.  Det er hurtigere end at sms'e, og det bliver som regel "opdaget" hurtigere. Telefonen er genial. Facebook er noget lort.

Jeg har glemt, hvad det var, jeg ville fortælle. Ain't that the way it goes? Hehe. Jeg er i øvrigt nødt til at vaske i dag, jeg sagt det i flere uger, men nu er jeg NØDT til det. Dammit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar