Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 15. april 2012

Glemt medicinindkøb

ÅH NEJ! Det, der ikke måtte ske, er sket. Jeg har glemt at bestille Topiratore! Så jeg får nok kramper hele dagen i morgen, måske et krampeanfald - et af dem, hvor jeg er bevidstløs. Britta kommer, og René skal til sin psykiater. Tør han lade mig være alene hjemme? Det tror jeg ikke, selvom det er en vigtig samtale. Han ringer garanteret og aflyser, får en ny tid. Det er seriøst noget skidt. Det er sket, fordi jeg var syg, sidst jeg hældte piller op, så jeg har bare hældt totalt vilkårligt op. René har fået en masse af min medicin og omvendt, så jeg har ikke tænkt på at bestille. Øv, øv, øv! Jeg er seriøst bange nu. Jeg hader krampedagene. Jeg kan ikke få det udleveret på døgnapoteket, for jeg er tilknyttet Boholte apotek, og har skrevet under på, at jeg kun benytter dem. Jeg kunne muligvis ringe til Køge apotek og høre om, hvordan det foregår. Jeg er næsten nødt til at have de piller. Men okay; jeg kan godt vente til i morgen formiddag. Det er jo tit jeg står op ved 9-tiden, og først tager medicin klokken 12 eller senere. Det skal nok gå.

Men vi finder ud af i dag, hvad for noget medicin vi kommer til at mangle her resten af april måned, og så bliver det bestilt hjem i morgen, det hele. Det meste ligger på serveren, og Renés medicin kan han enten få af Lisbeth (sekretæren hos klinikken) eller psykiateren selv. Det er fandeme også besværligt med al den medicin. Men i dag skal der tælles piller. Noget af det mest enerverende. Men det skal jo gøres, hvis man vil have den rigtige mængde medicin.

Min mor har fået besked på, af min læge, at ringe til min neurolog og kræve en tid hos neurologen inden for 14 dage. Jeg ved, at det betyder en pissesur neurolog. Det er lidt noget lort. Men min læge har jo bedt mig om at sige til min mor, at der skal ringes derud. Jeg tror at det er fordi han ikke forstår, hvad der står i de papirer, han har fået tilsendt. Det kan jeg jo heller ikke. Så jeg skal have en "normal" forklaring. Jeg synes at det er en smule pinligt. Men som sagt; det kommer ikke fra mig, men fra lægen.

Jeg regner i øvrigt med, at kramperne begynder allerede i aften. Så vi skal spise tidligt. Men hvad, ved jeg ikke. Det må jeg tale med René om. Det skal være noget, hvor det ikke gør så meget, hvis det bliver slynget ud af mine hænder. Men jeg regner med, at hvis jeg får lavet aftensmad tidligt nok, så skal det nok gå. Så er det bare computeren, jeg skal holde mig fra. Det bliver lidt af en kold tyrker. Men måske stopper kramperne igen, når topiratoren er kommet ind i kroppen igen. Jeg ved ikke, om kroppen bare sådan genoptager det, med en dags pause, plus at præparatet i sig selv giver kramper. Besværligt? Hvorfor synes du det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar