Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 18. april 2012

Klokken 5

Det er den slags, man elsker, ikke? At vågne og være lysvågen klokken 5, når man gik i seng 0:30 og skal op klokken 7:00. Det er simpelthen så dumt! Men det var fysisk umuligt at blive liggende. Der var alt for meget "energi" i kroppen - kender I ikke det?

Nå, men hvad laver man så klokken 5 om morgenen? Jeg kan ikke vaske op eller noget andet "spændende" for René sover. Okay. Hvis jeg skal være fair; der er en dør. Der kan lukkes. Og jeg kan godt bare gå derud og lave hvad jeg nu vil. Smøre hans madpakke, f.eks., jeg har en rigtig god idé til, hvad der skal stå på den seddel, der skal med. Den lille note. Hehe. Jeg går ud og vasker op. Og smører madpakke. Og skriver sjove beskeder. Jeg kan også f.eks. pakke medicin. Jeg føler mig ikke usikker denne gang. Så det kommer til at gå!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar