Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 29. april 2012

Elsker han mig mon?

Bump! "Du er altid sur og vrisser" - det har René lige sagt til mig. Jeg er ked af det nu, for jeg har virkelig gjort en stor indsats for ikke at være sur og vrisse - faktisk er jeg ikke sur, men deprimeret. Det gør mig ondt at han føler at jeg er sur på ham. Jeg forstår ikke, hvordan han kan tro det? Jeg savner at være nyforelsket. Der havde man sgu ikke de her problemer. Der var alt bare chokoladehjerter og hvide duer. Nu... Alt, vi gør, er lige at smile til hinanden. Ingen kys, stort set ingen berøring... Hvad er der sket med os? Er vi blevet gamle efter kun knapt 5 år? Skal det overhovedet være os? Er vi alt for forskellige til, at det kan gå? Vi elsker jo hinanden. Eller... Jeg elsker René.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar