Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 9. oktober 2013

Cool

Jeg er lidt nervøs. Jeg skulle have fjernet sting 10 dage efter operationen. Som det ser ud nu, kan det tidligst blive 12 dage efter. Det har jeg det temmelig dårligt med. Der er gået 10 dage i dag. Hjemmesygeplejersken gjorde os opmærksomme på det. Så i morgen må der ringes til ortopædkirurgisk ambulatorium og høre, hvad vi skal gøre, og derefter skal der aftales en a.s.a.p. tid, og er det for lang tid ude i fremtiden, må jeg hos egen læge, og de kan sikkert først snuppe mig torsdag. Det er 12 dage. Hvilken skade mon der kan ske? Ej. Jeg må vente med at bekymre mig til i morgen, når René har snakket med ortopædkirurgisk ambulatorium, hvis de ikke har en lynhurtig løsning :)

Derudover sagde sygeplejersken, at jeg gerne må tage støvlen af engang imellem, så jeg kan komme i bad. Jeg blev så lykkelig, da hun sagde det = jeg kan få vasket hår. Jeg har tjekket de forskellige hjemmefrisører/mobile frisører - det er godt nok nogle harske priser de tager for en almindelig hårvask!!! Jeg håber da for dem, at der ikke kommer kørsel oven i, for ellers kan de da kun leve på desperation! Et af stederne skulle jeg rent faktisk betale 400 kroner for en HÅRVASK!!! Jeg kan få vasket hår, blive klippet, få tørret håret og stylet det for 50 kroner mere, hvis jeg går ned hos en frisør. Men at få at vide, at jeg kan gå i bad, når jeg lyster, er superrart, for hårvask er noget af det vigtigste for mig. Og bækkenstolen må godt komme under vand, så der er intet problem! Åh, the joy!

 
Mystisk nok, valgte jeg at gå i seng efter Homers "Woohoo!", på trods af, at klokken faktisk ikke var særlig mange. Jeg må have været træt. Hehe. Men altså...

Fået en tid på ortopædisk ambulatorium i næste :) - cool.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar