Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 30. oktober 2013

Pyha... Sikke dog en fortælling. Meget ligegyldigt info

17:45 - dette indlæg er netop startet. Det bliver færdiggjort om lang tid, for der er ting, der skal med, som ikke kan komme med lige nu. Jeg vil gerne have en rapportering af operationssårets tilstand, for jeg fik ikke vasket det i går, og det skal vaskes i dag. Det betyder, at det plaster, min mor satte på i mandags, stadig sidder på. Og det plaster vil jeg gerne se, før jeg slutter indlægget. Jeg kunne selvfølgelig godt bare smide et hurtigt, kort indlæg om det ind, men... Narh.

I dag har jeg været pissed. Dem, der skulle hente min hospitalsseng er ikke dukket op endnu - og nu er klokken som skrevet snart seks, og det er ikke acceptabelt at de laver en aftale, og så ikke overholder den. Det er på ingen måde acceptabelt.

På fredag kommer min farmor. Men det gør servicemedarbejderen også, hun kommer klokken 11 og er her til klokken 13. René låner hans forældres bil og henter min farmor, og min far kører hende hjem. Vi skal finde ud af, om vi skal forsøge at få rykket vores aftale med servicemedarbejderen til i næste uge, eller om min farmor bare skal være her imens. Nu, hvor hun bliver kørt hjem, behøver hun jo ikke at være hjemme på et bestemt tidspunkt. Men jeg vil gerne have aftenen sammen med René, så hvis min far f.eks. henter hende 17:30 eller deromkring, vil 13:00 jo være fint, men samtidig er det LANG tid siden jeg har gloet på hende, så måske er det federe hvis hun kommer tidligere, og så må servicemedarbejderen altså... Ja. Men som sagt kan vi måske få det rykket til næste uge.

Min fod er blevet belastet af at gå på "toilettet".  Jeg tror, at jeg stødte foden ind i hjulet på bækkenstolen, da jeg ville sætte mig på den, efter puden var lagt henover. I hvert fald har jeg knusende ondt lige nu, og jeg har faktisk lovet René at tømme et skab, og nu kan jeg ikke komme derud. Great. Måske skal jeg prøve alligevel; det virker bare så åndssvagt. At få mere ondt. Jeg bliver nødt til lige at vende det med ham, men han sover. Det er det dejlige ved sådan noget, ikke? Den slags falder altid på samme tidspunkt. Jeg må nok hellere forsøge at komme derud selv. Lige pludselig er klokken blevet alt for meget, og så kan jeg ikke nå det, ellers har jeg intet overskud.

Jeg har klippet mine lange negle af. Ja, okay, man kan ikke klippe korte negle af. Men jeg har klippet dem af og filet dem til. Det andet var blevet grimt. Jeg havde fem lange negle på den ene hånd og 2 på den anden - det går bare ikke. Jeg var glad for dem. Lange, flotte og helt hvide. Men nu er de væk, og de korte negle er tilbage. Jeg burde lægge en neglelak. Men jeg har ikke den farve, jeg gerne vil have.
Den første er den farve, jeg helst vil have. Det er den farve, jeg altid har gået med, bare med GOSH og Rimmel, der også har eller har haft den farve (tæt på). Den er simpelthen så smuk! Den anden er en neglelak jeg kan lide fordi den er rød, men på en måde så den ikke skriger "RØD" - den har en pæn, afdæmpet rød farve. Lige mig. Men den farve, som jeg vælger at kalde black cherry, som jeg kender den som, er bare lige... wauw. Det er mig. Disse neglelakker koster 99,95 kroner, så jeg køber nok sådan en her i november. Eller; jeg får René til at gå ned og købe den til mig :) Hvis han vil! Det er ikke et krav, skal jeg lige sige. Han må gerne sige nej, og det er accepteret. Han er ikke min slave. Jeg kan bestille den over nettet - eventuelt sammen med lidt andre ting. Matas er et dejligt sted for mig at komme! Jeg må hellere se at få lavet en indkøbsseddel, så er han fri for at traske derned. Hvis han ikke gider.

19:15 - såret har væsket rigtig meget, det ligner lymfe, for det er gulligt, men såret ser ikke betændt ud, og jeg har ikke feber. Super. Så det skal bare have lov til at hele. Grunden til, at det stadig væsker, er nok at jeg overanstrenger benet. Det kan jeg ikke lade være med, selvom jeg prøver! Lær du at skrive med venstre hånd på så kort tid, hvis du er højrehåndet. Eller omvendt. Der skal længere tid til.

Okay, men nu er dette indlæg færdigt. Der er lidt af det hele. Jeg kommer til at shoppe for godt 512 kroner inkl. fragt hos Matas, hvis vi vælger den nemme løsning, Det er noget, vi kommer til at snakke om i næste uge - det er meget rart lige at tjekke om pengene rent faktisk er der :) René har også nogle spil, han skal købe på Steam, så det er lige med at finde ud af, hvem der skal have hvad, så det er ligeligt fordelt. Jeg har bare siddet og valgt alt hvad jeg vil have. Jeg ved ikke, hvad René gør med sine spil. De er vist på tilbud i denne uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar