Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 22. oktober 2013

Tiden går...

Jeg er glad! Katja har tilbudt mig at slæbe kørestolen ned ad trappen næste gang, hun kommer, så jeg skal humpe ned ad trappen (det kan jeg godt - det er bevist) og så køre mig en tur i den friske luft! Åh! Jeg elsker tanken! Tænk engang at være så heldig at få lov til at komme ud, selvom jeg har lovet at bo i min stue i alle de uger, der nu skulle gå (de lavede det om fra 6 til 8) . Jeg trænger så meget til at komme ud og nyde blæsten i håret og bare være ude i 10-15 minutter. Det glæder jeg mig sindssygt meget til! Gennemtræk i lejligheden er IKKE det samme :/ Men det bliver nok ikke i denne uge, i næste uge synes jeg ikke, at hun skal komme, fordi min mor kommer, og det er bedre at sprede det ud, så først i uge 45. Vi er i uge 43 nu. Så om 2 uger. Der er lang tid til. Men det skal vi lige have snakket færdig om :)

René og jeg er blevet gode venner igen.Vi var tilsyneladende uvenner fordi jeg er fanatisk med at komme i bad og få vasket hår. Det synes jeg nu ikke, men altså, hvis der skal gå 2 uger imellem hvert bad, så jo, så bliver måske alligevel nok lidt fanatisk. Etagevask er ikke godt nok - og jeg kan ikke komme ordentligt til i vasken, så jeg kan ikke vaske håret selv. Derfor kan jeg måske nok fremstå en anelse fanatisk. Men sådan er det bare. Det må han leve med.

Og nu sidder jeg her, klokken er rundt regnet halv seks, jeg har INGEN idé om, hvad jeg skal lave til aften. Vi er kommet ind i en cirkel, hvor vi ikke gider at spise det samme. Overhovedet. Det er et under at vi blev enige om minipizzaer i går. Jeg ved ikke, hvad vi skal spise i dag, og klokken er som sagt halv seks - spisetid. Det er virkelig noget rod. Jeg tror, at vi bare laver nogle thai-grøntsagsblandinger, vi fandt i fryseren i går. Sådan noget kan man vel altid spise :)

Jeg har lige været "på toilettet" og det tog sin tid. Det skulle være helt rigtigt, for forrige gang røg al tisset på gulvet, og jeg så det først, da jeg var færdig. Så denne gang skulle jeg placeres helt korrekt. Så skulle jeg skifte pose og bla bla bla, så nu er klokken lidt over seks, og jeg har STADIG ikke fundet på aftensmaden. Det er bare så ynkeligt. Vi kan ikke finde på noget, vi begge to gerne vil spise. Jeg vil gerne have orientalsk risret fra Knorr, og René vil gerne have noget... jeg har glemt hvad det var. Noget, jeg ikke gider at spise. Jeg tror aldrig, at vi bliver enige - medmindre jeg foreslår spaghetti med parmesanost. Det er hans yndlingsret. Jeg giiider bare ikke at spise det igen i dag. Vi fik det i forgårs. Vi kan pynte lidt på det med kødsovs, men... Gider jeg det? Jeg bliver nok nødt til at se i øjnene, at pasta er udvejen.

Jamen... Jeg var lige inde på TV2s hjemmeside, under deres tv-programsliste, fordi jeg skulle tjekke om der kommer Luksusfælden på TV3 i aften. Og så var der bare det mest... Mærkelige... Jeg mener, nogle amerikanere har klaget over The Simpsons over nogle dybt, dybt latterlige ting! Jeg har grint og grint.

Men er ikke kommet et svar på aftensmadssituationen nærmere, og nu er der så gået en time siden jeg begyndte at spekulere over det. René har heller ingen ideer. Tænk at være så sultne begge to, og alligevel ikke kunne finde på noget, man kan blive enige om at spise. Troede aldrig, at det skulle ske.

Åh, og så har jeg hovedpine - jeps, igen i dag. På daglig basis, efterhånden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar