Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 27. oktober 2013

Morgenmad? Ja tak!

Pyh... Jeg har sgu kramper her til formiddag. Jeg har ikke taget mine piller endnu. Jeg er er meget sulten, så når de kommer ned i maven, skaber de en ret voldsom kvalme. Jeg vil helst have noget at spist først. Men René kan ikke lave mad lige nu. Derfor må jeg sidde her og håbe, at det ikke bliver værre. Det er jeg helt okay med, for René skal bare gøre, hvad han kan, for at skåne sin ryg. Jeg burde dog bare have taget de piller.

Jeg skal ringe til min mor i dag. For at spørge, om hun kommer i morgen. Jeg har gået og glædet mig så meget, at hvis hun siger nej (det tror jeg, at hun gør), begynder jeg at græde. Det går altså ikke, jeg er 33 år, for fa'en.

Det var dog grusomt, så koldt her er! Gåsehud og det hele! Sygt. Jeg burde faktisk rulle ud og lave morgenmad til os begge to. Jeg skal alligevel have ordnet køkkenet :) Der står noget opvask, der lige skal ordnes. Der er sådan set lidt over det hele :) Altså, ikke opvask, men ting, der skal ordnes ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar