Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 15. oktober 2013

Doesn't get any better than this!

Ja! Ja for goddamn fanden! Jeg har fundet den perfekte bryllupsgave til René! Han kommer til at blive så overrasket, at han bare sidder og glor, hvorefter han bryder ud i latter. Jeg vil optage en video (på telefonen) med en bryllupshilsen til ham, og jeg vil sætte "Elsker dig for evigt" af Lars H.U.G. på i baggrunden, som jeg vil synge med på. Den skal være tilpas høj, så man stadig kan høre Lars' stemme, men jeg kan måske sætte den til anlægget derinde i stuen. Jeg ved ikke, om den cd er en af dem, som er skadet, men ellers kan jeg måske afspille den via dvdafspilleren og en USBnøgle. Det bliver jeg lige nødt til at finde ud af inden René går ned og handler i morgen. Men det bliver skideskægt. Grunden til, at jeg helst vil have lyden fra stuen, er at kvaliteten er LANGT bedre end mine små computerhøjttalere. Lyden er ikke god nok til denne slags ting. Men det er en genial gave. Først ville jeg indspille en cd, men en blogger et andet sted foreslog mig at lave en video - totalt sjovt. Det vil jeg gøre. Jeg skal bare have fundet ud af, hvordan jeg skal kamuflere det for René. Jeg har fedtet hår, og jeg kan ikke tage makeup på uden han opdager det - så det bliver mig, og kun mig. En ussel søndags-mig. Men jeg er faktisk lidt ligeglad. Bare han bliver glad :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar