Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 28. oktober 2013

Lækkert med en god middag

Jaja. Jeg keder mig! Jeg må lave noget. Derfor blogger jeg bare videre. Better learn.

Don't be afraid to be weak
Don't be too proud to be strong
Just look into your heart my friend
That will be the return to yourself
The return to innocence.

- Enigma, "Return To Innocence"

Min kære mor var her i dag. Hygge-hygge. Jeg fik vasket hår, og vi fik snakket om medicin og om, hvad vi skal gøre. Min mor rensede også såret. Lidt voldsomt, syntes jeg godt nok, det gjorde ondt. Men hun sagde, at såret ikke burde væske. Men det gør det. Nu er jeg bekymret. Shiiit. Det er først den 11. november, jeg skal derind. Det er altså meget skræmmende. Tænk, hvis noget er galt? Jeg passer måske ikke nok på den? For helvede, mand, jeg føler mig så fandens meget på skideren. Der er en del dage til den 11. november.

Nu er klokken ti tyve, og jeg jeg har ikke lavet aftensmad endnu. Vi kan jo ikke spise klokken elleve om aftenen. Eller; jo, det kan vi godt, men det skal vi sgu da ikke? Er vi overhovedet sultne? Jeg har spist 2 krydderboller til morgen, mener altså at jeg er temmelig godt dækket ind. Nå ja, og 3 æbler. Af de små. 

Nej, jeg ruller sgu ud og laver det. Pasta med kødsovs, som vi planlagde i eftermiddags. Det skal nok blive lækkert! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar