Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 17. oktober 2013

Inspiration

Superirriterende, men jeg kan ikke lægge den video, jeg har lavet til René, op herinde, fordi jeg ikke har det grafikkort, der skal til. Jeg har brændt den ned på en skive på Renés computer, uden han har set/hørt videoen, for den virker på hans. Så jeg har pakket den ned i hans kort. Det er en indbydelse. Kortet er med perlemorsfarver, og der står "Indbydelse" på over det hele. Jeg har foldet det på midten. Inden i har jeg sat et stykke elfenbensfarvet "stofpapir", som fylder stort set hele siden, og på det har jeg skrevet "Mit et og alt - elsker dig for evigt" og tegnet et hjerte. Oven på det, har jeg klistret et stykke orange, hjemmelavet papir, hvor jeg har skrevet "Velkommen til den 1. november 2013", og jeg har klistret det fast på stofpapiret  med et stykke tape, og så har jeg tegnet røde hjerter hele vejen hen langs tapen.  Bag stofpapiret  har jeg lagt en sort "cd-lomme" i karton, som jeg har lavet og sat et 6-tal på, som sidder på som en spiral. Inde i den sorte cd-lomme ligger så den video, jeg har lavet til René :) Det bliver meget sjovt, tror jeg :) Anderledes end hvad jeg ellers har lavet :P

Men jeg har haft en grum, grum hovedpine i dag. Virkelig slem. Jeg tog piller i formiddags, så jeg kunne jo ikke tage igen, da hovedpinen dukkede op igen sidst på eftermiddagen. Men altså... Man har jo heller ikke godt af alle de hovedpinepiller, og jeg tog jo også 2 i går. Og jeg skal ikke tage hovedpinepiller hver dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar