Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 30. oktober 2013

Så tidligt... Sååå tidligt... II

Jeg stod op klokken 05:30, for jeg skulle hentes klokken 6:30, så jeg kunne få taget blodprøver. Men... Jeg fik kramper. Smadrede en tallerken og tabte mit spyt-krus på gulvet, så jeg måtte tørre det op. Jeg fik en halv krydderbolle til morgenmad, fordi den anden faldt på gulvet med tallerkenen. Heldigvis skete der ikke andet. Jeg hverken faldt eller smadrede glas. Glas er det værste at smadre. Porcelæn er lidt nemmere at have med at gøre. Det splintrer ikke helt så meget.

Øv. Jeg har sådan lidt forvredet mit ben. Ikke meget. Et minimum. Men det gør faktisk ondt alligevel. Jeg synes personligt at det er synd for mig. Så synd, at jeg burde tage smertestillende. Men jeg gør det ikke. Jeg må lade være at spille fandango når jeg har kramper. Når jeg har kramper, kan det ikke nytte noget, at jeg valser rundt, når jeg skal passe på benet. Jeg var (er) en idiot. Det går bare ikke. Nu sidder jeg her, med smerter, og ved ikke helt, hvad jeg skal stille op. Jeg synes måske nok, at jeg burde gå hen til sengen og lægge benet op. Men har jeg virkelig godt af det? Jeg falder jo i søvn. Okay. Jeg har været oppe i fuckermange timer. Og jeg fryser faktisk rigtig meget. Her er vist gennemtræk. Jeg kan ikke se det.

Screw that, jeg går i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar