Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 26. oktober 2013

Det nye navn

Jeg er blevet nødsaget til at skifte navn på min blog. Eller; jeg blev ikke stukket en pistol for panden, men mine trafikkilder siger, at google er et af de steder, folk mest kommer fra.

Og siden hed noget, der kunne forenes med DSB. Derfor har jeg skiftet navn. Så jeg har siddet og spekuleret lidt over, hvad det skulle være. Jeg ville så gerne kalde den "So why don't you cry about it" - men jeg havde jo allerede lavet den om fra engelsk én gang. Den skal være dansk. Og jeg synes om denne titel. Lev med det.

Min støvle kradser. Ih, hvor den kradser. Og når jeg har spist aftensmad om lidt, er jeg den, der lægger mig i sengen uden støvlen på!!! Bare i 5-10 minutter. Promise!  Så kan jeg få støvlen på igen, og så lægge mig til at sove. Jeg er ikke overdrevet træt, men klokken er snart 23, så det er et fint tidspunkt. Jeg var oppe 6:30, og jeg har ikke sovet siden. Jeg er ved at være træt. Det er bedst at gå i seng i snart, for jeg skal jo ind i det dér, hvad er det, de kalder det... "normal døgnrytme"? Psh. Jeg er megasulten nu. Jeg må spise noget. Bare noget. Hey, der ligger en pakke papirlommetørklæder... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar