Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 22. oktober 2013

For dårligt!

René erklærede i går, at han ikke kan hjælpe mig i bad i næste uge, fordi han har ondt i ryggen. Så lavede han det om til "måske". Og nu har jeg taget mig den frihed at spørge min mor, fordi hun skal se på såret på mit lår (fra støvlen) og bare i det hele taget besøge mig.

Og nu er René sur. Og hvorfor er han det? Beats me. Den eneste årsag, jeg kan få øje på, må være at vi ikke havde aftalt det 100% færdigt. Vi var ikke blevet helt enige om, hvorvidt det skulle være min mor, der skulle hjælpe mig, eller ham.  Han slipper for det. Burde han ikke glæde sig over at hans syge ryg bliver sparet bare en smule?

Jeg er temmelig vred, faktisk. Jeg synes at det er for meget, at jeg skal finde mig i, at min mor ikke må komme her, når hans egen mor godt må. Det er altså for dårligt :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar