Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 24. oktober 2013

Fedt system - nemlig!

Yeah. Jeg har været i bad. Det er simpelthen bare... Jeg har aldrig sat mere pris på at bade end jeg gør nu i denne tid med støvlen på. Det er så belastende at jeg ikke bare kan kaste mig i bad. Jeg ville sagtens kunne, hvis jeg kunne tage støvlen af og på selv. Det kan jeg muligvis også lære. Lige nu kan jeg bare ikke :/

Jeg har lige købt ind hos nemlig.com. Det er fedt. Hos Superbest bestilte en dag nogle varer, de ikke kunne levere, og så ringede de - samme dag, de skulle ankomme - og sagde at de ikke kunne levere dem. Det er godt nok dårlig stil. Men nu har jeg handlet hos nemlig.com igen, det er mit foretrukne sted at købe ind på nettet. Nå, men de kunne ikke levere en af de varer, jeg havde bestilt - og der kom med det samme besked om, at de ikke lå inde med varen. Det er bedre end det andet. Bedre end at de ringer samme dag. Psh.

Jeg har iskolde fingre. Her er ikke koldt, jeg fryser ikke andre steder - kun om fødderne - og kan derfor kun konstatere det eneste rigtige: Dårligt blodomløb. Jeg sidder her. Hvad havde jeg forventet? Jeg har ondt i foden, sådan, oven på. På vristen. Det gider jeg ikke. Jeg vil gerne tage nogle smertestillende, men jeg synes måske at det er liiige i overkanten, altså, jeg tog smertestillende i går. Man kan ikke tage det hver dag, heller ikke selvom det kun er én gang om dagen. Jeg kan eventuelt lægge mig lidt hen på sengen. Narh.. Who am I kidding. Haha. Jeg bliver her :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar