Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 11. oktober 2013

Jeg kan ikke

Jeg ved sgu ikke helt hvorfor, men jeg er blevet ret vild med Lars H.U.G.s plade Kopy. Der er en version af Kvinde Min, som originalt er fra Gasolin, og så selvfølgelig Du Er Så Smuk Og Dejlig som er med Anne Linnets band engang i 70'erne, tror jeg. Og så selvfølgelig Elsker Dig For Evigt - men den er ikke fra denne plade.

Jeg har faktisk...

Nej. Jeg kan ikke det her. I hvert fald ikke nu. Det siger mig absolut intet. Virkelig. Intet. Det er så latterligt. Jeg havde sat mig for, at jeg ville skrive en blog i dag, men... den kommer ikke. Det tror jeg ikke. Det er noget, jeg er lidt irriteret over, men hvad fanden skal jeg gøre? Jeg finder ingen lyst eller noget at skrive om. Måske ser det bedre ud i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar