Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 10. oktober 2013

Latterlig fiktion

Hold kæft, hvor jeg keder mig. Blogging har ikke længere den effekt på mig, som den havde førhen. Det er altså... Jeg keder mig. Det interesserer mig ikke at skrive. Det er ligegyldigt. Livet er for kort til at sidde her og glo. Men hvad gør jeg ellers? Lige nu er jeg bundet til lejligheden af fysiske årsager - men jeg kommer aldrig ud og dufte til verden. Hele det sidste års tid er foregået bag lukkede vinduer. Jeg magter det ikke. Jeg må ud.

Jeg bliver nødt til at opleve verden - bare en lille smule. Bare en lille bitte smule. Det her er patetisk, og hvor er jeg dog træt af mig selv og min "skrivning og fiktion kan redde alt!" Det er latterligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar