Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 23. juli 2010

"Am I good enough for you? Am I? For you?"

"Your wish is my law"
- Type O Negative, "Love You To Death"

Hej du. Dig, som jeg vil gøre alt for. Dig, som tit kræver ting af mig, som jeg ikke kan leve op til, men som bliver lykkelig over de små ting, jeg gør i stedet for. Dig, som ofte er gnaven - men som lige så ofte er glad og klar med sjov og spas. Dig, som ser alt det gode i mig. Dig, som elsker mig ubegrænset. Er jeg god nok til dig? Er jeg? Til dig? Du siger ja, men kan jeg stole på det? Det er lige før jeg tror det. Du er mit et og alt. Jeg vil gøre for dig, hvad du ønsker, af den årsag, at jeg elsker dig højere end ilt. Jeg elsker dig i uanede mængder. Jeg vil aldrig give slip på dig.

Du får det bedste op i mig. Jeg elsker at dufte til dig hår, nusse dig på ryggen, kysse din hud - og jeg vil til hver en tid byde dig velkommen hos mig, fordi jeg elsker det, vi kan sammen. Du kan bare noget, der får mig til at føle mig elsket og værdsat. Noget, jeg ellers altid har længtes efter. Du bringer det bedste frem i mig. Du får mig til at skinne. Du får mig til at gløde. Dine berøringer sætter en ild i gang, der breder sig som en steppebrand igennem min krop. Du ved, hvordan du skal få mig til at have det godt. Du ved, hvordan du skal tackle mig på mine dårlige dage. Du er der altid for mig. Altid. Uden undtagelse.

Forstår du mon helt, hvor voldsomt jeg elsker dig? At jeg vil beskytte dig med mit liv? At jeg vil gøre alt for at gøre dig lykkelig? Du er min ilt. Uden dig, fungerer jeg bare ikke. Jeg ville visne bort og dø. Men du. Du er her altid. Du er altid klar til at hjælpe mig. På mine triste dage, får du mig op igen. Jeg føler mig så heldig, at det er mig, du valgte. At du valgte at ville tilbringe hele resten af dit liv med mig... Det gør mig så lykkelig. Du gør mig lykkelig.

Når solen skinner blidt, og vi går sammen og snakker om alt mellem himmel og jord, føler jeg mig så stolt over at kende dig. Over at være din. Over os. Vi har det godt sammen, du og jeg. Nuvel, vi har dårlige dage - men hvem har ikke det? Jeg er sikker på, at selv de lykkeligste af de lykkelige har dårlige dage. Og selv hvis de ikke har, så er jeg egentlig ligeglad. Du gør mig lykkelig. Du gør mig til den, jeg er. Til den Rikke, som mange efterhånden kender og elsker/holder af. Du har gjort alt for mig, og jeg ved, at du vil gøre alt for mig til den dag, det ikke længere er muligt. Det er gensidigt. Jeg vil gøre alt, hvad der står i min magt for at du skal være lykkelig.

Du får mig til at føle mig enormt smuk. På dage, hvor du siger til mig, at jeg ser smuk ud... Du ved slet ikke, hvor meget det betyder. Du er så venlig, gavmild og utrolig uselvisk - også selvom andre tror noget andet. Jeg ved, hvad det er, vi har, og jeg ved, at det er det bedste for os i den givne situation. Jeg er så stolt, når vi følges ad et sted hen. Alle de tøsebørn... De skulle bare vide, hvad de går glip af. For jeg har den dejligste, smukkeste (både indeni og udenpå), venligste og uselviske mand, verden endnu har set. Du siger altid, at du er Guds gave til kvinderne, du siger det med et smil på læben; du siger det for sjov. Men ved du hvad, jeg tror faktisk ikke, at det er "for sjov" - jeg tror, at hvis der er en "gud" af en art, så har han sendt dig som en gave til den kvindelige del af befolkningen - og at du har valgt mig, er jo bare heldigt for mig. Jeg har verdens bedste mand. Hvor heldig kan man være?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar