Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 19. juli 2010

Brev til Izzy

Kære Izzy.
Jeg kender dig ikke. Men så alligevel, for jeg læser om dine tanker og følelser hver eneste gang, du skriver om dem. Det er skønt at jeg får lov til det.
Grunden til, at brev nummer 19, "Someone who pesters your mind, bad/good", er skrevet til dig, er at jeg skrev en besked til dig i går, som du endnu ikke har set, fordi du ikke har været online, og jeg er syg af spænding over din modtagelse af den... Så jeg tænker på dig hele tiden, og har gjort det siden i går.
Du er så interessant og så følsom, at jeg føler at jeg burde kende dig. at jeg burde vide mere om dig. Du har spændende historier, som jeg bare må læse. Du er intet mindre end fantastisk! Jeg er vild med din stil. Du er simpelthen så sej, og jeg blev så utrolig glad, da jeg læste dit blogindlæg om mig. Det var en sød gestus, som jeg er utrolig smigret over. Det er flatterende at få et helt indlæg dedikeret til sig.
Du skal vide, at jeg næsten føler en form for venskab med dig - på trods af, at vi ikke - endnu, det kommer forhåbentligt -kender hinanden. Jeg er beæret over at jeg kan få lov til at læse om dine tanker og følelser, og jeg synes at det er fantastisk, at jeg kan få lov til at kommentere på dine indlæg, som jeg håber at du læser dem.
Du er et godt menneske, Izzy. Husk altid på det. Det gør jeg.
Venlig hilsen Rikke - eller LadyR, som du jo kender

Ingen kommentarer:

Send en kommentar