Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 7. juli 2010

Beam me up, Scotty

Jeg spekulerer på, om det mon er muligt at hade sig selv mere, end jeg hader mig selv lige nu? Jeg er så fucking klam, ulækker, beskidt, vammel, dum, grim, fed.. Jamen, The List Goes On! (and on and on)

Jeg hader mig selv, jeg har en virkelig røvsyg møgfisse-dårlig dag. Jeg kan slet ikke beskrive hvor meget had, der er i mig lige nu, og det møntet på MIG det hele. Jeg ville ønske at jeg var DØD. Også selvom jeg fortryder det senere, fordi jeg dybest set ikke ønsker at dø. Men jeg er bare så elendig. Åh! Beam me up!!! Tag mig væk fra det her pis og giv mig stillingen som Gud, jeg har hørt, at der er fyringsrunder på vej? Giv mig jobbet, jeg kan klare det.

Jeg er bare så hæslig. Jeg er så hæslig, at jeg må skrive en hæslig blog om, præcis hvor hæslig, jeg er! Jeg er bare... ARGH! Shoot me, somebody, please!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar