Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 5. juli 2010

Klar, parat, START

Jeg er ved at være klar til at blive hentet. Det sker klokken ca. 10:30-11:00, og klokken er 09:52 lige nu. Jeg er klar, ready to go, og René tager med i dag, selvom det måske nok ikke er den bedste idé. Måske vil det virke på smerterne - who knows. Jeg håber bare ikke, at vi skal tidligt hjem pga smerter. Det minder mig om, at jeg skal huske at have Voltarencreme med.

Men det bliver rigtig hyggeligt. Jeg glæder mig rigtig meget, det bliver vildt fedt - jeg har skrevet et dejligt brev til MOR, som jeg ikke vil give hende, men som jeg vil lægge et sted, så hun finder det selv en dag. Men jeg har ikke besluttet mig endnu.

Jeg ser rigtig godt ud i dag, det er som om jeg bare er blevet vildt smuk efter jeg har købt foundation, pudder og lyserød øjenskygge... Jeg føler mig helt prinsesseagtig! Det er skønt at have det godt med sig selv :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar