Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 18. juli 2010

Det er IKKE fedt, det her...

Øhm... Jeg har lige fundet ud af noget, som muligvis er temmelig skræmmende... Jeg følger med i en bloggers blog herinde, og jeg sad for sjov og kiggede på, hvem der var med på "faste læsere" listen på denne bloggers side. Og pludselig så jeg et navn, jeg kunne genkende! Jeg blev helt chokeret og skræmt, for det er Renés niece... Og det er IKKE godt. Altså, okay, jeg er ikke anonym, og hvis hun ved hvem jeg er, er der jo ikke noget at gøre ved det. Men der er visse ting, hun ikke har brug for at vide det, og det er især om hendes mormor... Det er bare superpinligt hvis min svigermor finder ud af, hvad jeg har skrevet om hende engang imellem. P-I-N-L-I-G-T.

Slet ikke noget, jeg sætter pris på, altså... Fuck og død i helvede. Og for Satan hvor er jeg træt. Jeg går i seng.

Rikke over and out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar