Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 18. juli 2010

Hjerteflimmer OG hjerneflimmer - så bliver det ikke meget bedre!

Jeg har tilføjet en ny yndlingshjemmeside på min liste over Gode Hjemmesider - se til højre for dette indlæg. Jeg har tilføjet Izzys blog, fordi den bare er SÅ meget værd at læse, og enhver, der læser min blog, burde faktisk lige klikke på linket og tjekke den ud. Izzy skriver FANTASTISKE indlæg, og jeg elsker bare SÅ meget at læse dem. Hun er genial, intet mindre.

Jeg kommer nok også til at tilføje hendes anden adresse, som hun bruger til at skrive en historie - lidt som jeg gør med "Jaspers verden". Det er bare en genial idé! Den virker indtil videre rigtig lovende, og er er selv en ivrig læser og er skamfuldt irriteret over at der kun er 2 afsnit indtil videre... Men den slags tager jo tid. Det kender jeg jo fra mig selv. Izzy kan jo ikke gøre for, at jeg er vild med hendes historie.
FANTASTISK interessant. Jeg ved godt at det virker lidt fjollet, men... Ja. Jeg er bare sygt vild med de her blogge. Det er fantastisk! LÆS DEM!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar