Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 30. marts 2011

Damn... Er der noget bedre end at lytte til musik, når det er lyst, men ikke sådan helt rigtig lyst alligevel? Når man lige er vågnet og det hele bare er skønt? Jeg glæder mig til i dag. 

I dag sker der følgende:
1. Jeg skal nå i bad inden klokken 8
2. Renés pakke kommer
3. Jeg skal ud at gå en god tur
4. Jeg skal ned og handle for første gang siden lørdag 19. marts
5. Jeg skal have købt mig nogle flere myrelokkedåser/myregift


Dét er højdepunkterne for min dag. Det synes jeg ikke er noget specielt, men alligevel er det - for det er mere end jeg har foretaget mig i LANG tid. Her om lidt går jeg i bad. Yay! Jeg trænger bare til et godt bad! Yeah. Glæder mig til at tage mit nye badeforhæng i brug, og jeg burde faktisk indvie det i dag. Meeen... Det er for besværligt når jeg har en sleeping beauty liggende i sengen, og jeg så skal til at larme. Eftersom jeg ikke ved, om gaven kommer som post eller pakkepost, er jeg nødt til at være klar til at åbne døren fra klokken 8. Lige i dette minut, er klokken 7:10. Så jeg skal snart i bad. Det plejer at tage en halv times tid. Men altså...! Hvor er det fedt at stå op til normal tid! Jeg er jo efterhånden blevet vant til at stå op ved 10-tiden - i søndags stod vi op 11:20!!! Det er jo totalt uacceptabelt. Jaja, okay, søndag er nok et dårligt eksempel, eftersom det vist var natten mellem lørdag og søndag, urene skulle stilles en time frem.


Men nu, NU vil jeg gå i bad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar