Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 2. marts 2011

Hovedrengøring? Don't think so...

Jeg må være mere glad. Jeg kan ikke gå rundt i denne tåge af ligegyldighed længere! Derfor vil jeg nu fortælle om min dag! Jeg vågnede alt for tidligt, men der var en halv time til vækkeuret ringede, så jeg stod op. Jeg spiste lidt frugt, og så vækkede jeg René, der skulle ringe til lægen og spørge, om han kunne få medicin uden at dukke op dernede - han har simpelthen så ondt - og skulle samtidig aflyse akupunktur-aftalen. Det fik han så gjort, og så sad vi og hang lidt, hvorefter jeg valgte at gå i seng! Det var en superdejlig lur, jeg fik. Den var bare så rar, jeg sov så godt, og jeg vågnede da klokken var 14 - så jeg har sovet i 3 timer. Mmm... Dejligt. Så var det, at jeg stod op og sad lidt foran min computer, men fik ondt i ryggen og måtte over og ligge på sengen lidt. Så lå jeg dér i en times tid, så stod jeg op og forsøgte at lave lidt aftensmad - og det gik fint! Så René og jeg så Vore værste år, mens vi indtog vores aftensmad hver især. Så sad vi og snakkede, og René barberede sig og gik i bad. Derefter gik jeg i bad, og jeg forkælede mig selv med et LANGT bad og det var bare så skønt. Havde jeg ikke fået ondt i ryggen, var jeg blevet derinde. Men så var det, at jeg kom ud - og så var mit hår superlet at rede ud! Det plejer det aldrig at være! Det var skønt, det gik jo lynhurtigt, så. Jeg fik noget tøj på, og nu sidder jeg her og føler at jeg har så meget overskud, at jeg kan tage opvasken. Eller i hvert fald noget af den! Under alle omstændigheder, så er jeg glad for denne dag. Også selvom de dér pomfritter ikke havde fået helt nok, og selvom jeg fik spist lidt for meget remoulade. Det er onsdag. Så må man godt være lidt for høj i hatten og tro, at man på forhånd kan regne ud, hvor meget remoulade, man skal bruge til så og så mange pomfritter. Haha. 

Jeg har i dag haft det godt, synes jeg, er er lidt trist her til aften, men det kan man jo næsten ikke undgå nu om dage, så det gør ikke så meget. Jeg skal have købt og hakket noget skinkekød, så jeg kan få stegt frikadeller. De skal fryses ned, nemlig. Jeg er bare ikke nået så langt endnu. Men det skal de, og jeg laver dem, så snart jeg får købt og hakket kødet (hvilket sker samme dag). I dag har jeg dyrket NUL motion, men i morgen skal jeg ud og gå fortovene tynde, for jeg skal både i Brugsen og på apoteket! Yay!

Jeg er egentlig lidt pinligt berørt over mit hjem. Det er jeg normalt aldrig, men MOR var her jo i går, og hun sagde "Ej, hvor er her pænt. Har du gjort hovedrent?" - og det eneste, jeg havde gjort, var at køre gulvet over med støvsugeren. Resten var nøjagtig, som det plejer at være. Hvad tænker folk, når de besøger os? Tænker de mon sådan som MOR gjorde? Pinligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar