Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 19. marts 2011

To my dearest

Så mørk, så trist - så livløst
Solen skinner ikke længere på dig 
- og på mig 
Væk, er du, og jeg sidder her
- alene med mine tanker
Du var en af de store
Du var den største af dem alle
At du ikke længere er i blandt os
At du ikke længere trækker vejret...
... det knuser min sjæl i tusinde stykker
De ting, du sagde
var noget, der gjorde en forskel
- i hvert fald for mig
Tabet af dig er som at miste sig selv
Jeg ville give hvad som helst 
for blot at høre din stemme igen 
- din virkelige, smukke og fantastiske stemme
Stemmen, der lagde kvinderne ned på stribe
Stemmen, der bare ikke kunne blive mere fantastisk
 Jeg vil altid savne dig
Du vil altid mangle - selvom jeg har dig på plader
Længslen efter endnu en plade er nu erstattet
af sorgen over at der aldrig vil komme en ny
Du var elsket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar