Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 10. marts 2011

Ømme muskler og nul energi

Hvordan kan man være så træt? Være så... dårlig? Jeg gik i seng klokken 20 i går, og stod op klokken 7 i dag. Så sad jeg lidt og hang, og klokken 8:30, hoppede jeg i seng igen. Så sov jeg frem til klokken 11, og var oppe i omkring 15 minutter. Så hoppede jeg i seng igen og sov til klokken 13. Hvis det stod til min negative side, hoppede jeg derhen igen, for jeg har det dårligt. Ikke fysisk, og jeg kan ikke forklare, hvordan jeg har det dårligt psykisk. Det er bare sådan en dyb, dyb udmattelse, en dyb, dyb mangel på energi. Jeg er totalt drænet, jeg kan intet. Tanken om at gå ned og handle går mig på, men på den anden side kan den måske være med til at friske mig lidt op. Det er koldt, frisk og småregner lidt. Det er nok en rigtig god idé at gå ned og handle. Jeg har ikke spist noget siden flæskestegen i går (svigermor havde lavet flæskesteg), og jeg er dybt sulten nu, men vi har ikke noget mad hjemme, vi er ved at løbe tør for sodavand. René har superondt i ryggen, og jeg overvejer meget kraftigt at gå derned selv. Alene, uden René. Jeg ved det ikke endnu. Jeg tror ikke at jeg får lov. Han får ikke lov til at bære noget. Så tror jeg, at han kollapser. Vi behøver heller ikke at købe så meget, vi kan godt bare købe ind til aftensmaden.

Men under alle omstændigheder, så har jeg det virkelig ringe i dag - jeg har dog ikke specielt ondt i ryggen, og knæene gør tilsyneladende ikke noget vrøvl. Måske gør de, når vi skal i Brugsen. Men der er ikke noget nu. Det, jeg har ondt i ryggen i nu, er musklerne, fordi jeg har ligget og sovet i så mange timer. Min ryg kan ikke klare at jeg ligger så længe. Men det vidste jeg godt, da jeg gik i seng i går. Jeg var bare så... halvdød. Jeg snupper varmepuden på min ryg, så musklerne kan få noget varme, og så går jeg/vi ned og handler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar