Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 6. marts 2011

Prebens fødselsdag

Hm. Nu har jeg fået René til at sige til sin mor, at jeg kommer uanset hvad på onsdag. Det kunne han lige så godt, for han snakker jo med hende hver dag alligevel. Jeg fik ikke spurgt om det med kagen - men jeg ringer lige til hende i morgen! Hun skal jo ikke have besvær, fordi JEG har besluttet mig for at komme. Han holder jo ikke noget, og om Camilla og ungerne kommer, ved jeg ikke. Det skal jeg også have ringet til hende og snakket om, for hvad tid på dagen skal jeg/vi så komme? Det er vel efter aftensmad, eller er det bare hygge lige efter arbejde? Det er masser af ting, der skal tages hensyn til, så jeg skal lige have fat på dem begge. Det skal jeg i morgen. Jeg kunne sådan set godt skrive en sms til Camilla nu. Ja - jeg har rent faktisk skrevet en sms! Wauw - ikke sandt? Haha. Jeg skriver stort set aldrig sms'er. Synes bare det er sent at ringe nu, for hun skal jo på arbejde i morgen.

Jeg glæder mig sådan til at se Majbritt igen! Den dejlige svigermor! Hun er simpelthen venligheden selv! Ja, også Preben. Uanset hvad tid, jeg skal ind til dem på onsdag, er det imod myldretiden, så jeg behøver ikke at bekymre mig om mange mennesker. Det er jo godt! Hehe. Jeg er altså dog i tvivl om, hvad tid jeg skal komme. Mest fordi jeg ikke vil trænge mig på og sidde og hænge der, mens de spiser aftensmad. Camilla har lige svaret på sms'en, og "han giver kage" - så jeg behøver ikke at bage. Camilla skriver til mig i morgen, hvad tid hun regner med at være der. Måske skulle jeg bare snakke med Majbritt om, hvad tid de vil have at jeg skal komme - og måske har jeg jo René med... Det har jeg nok, men man kan aldrig vide. Han har haft meget ondt i nogle dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar