Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 13. marts 2011

Du skal nok klare det

Jeg vil gerne dedikere denne blog til min bonus-lillesøster. Hun har det svært for tiden. Hun er blot 14 år, men har på tirsdag været clean fra sit stofmisbrug i 1 uge. Jeg er meget stolt af hende. Hun er sgu alligevel cool. Jeg havde en overgang en mistanke om, at hun ville ende som social taber, fordi hun virkelig var ude i store problemer - og der kendte jeg ikke engang til hendes misbrug. Men hun har formået at vende skuden, og sejle mod bedre tider. Det synes jeg er flot. Jeg er meget stolt af hende, det kan jeg slet ikke sige nok Hun er en stærk person, som fortjener anerkendelse. 

Hun er et dejligt menneske, som har været alt for meget igennem på alt for kort tid. Jeg har haft ondt af hende lige siden jeg fik kontakt med hende. Hun er en stakkel, men hun skal nok klare det! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar