Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 2. marts 2011

Poo Poo Panda

Haha. Jeg har godt nok haft det skidt i nogle dage! Men jeg er blevet fit for fight igen, og jeg tror sgu, at jeg kan klare et bad. Det er supercool, for jeg skal ned og handle senere. Så det er optimalt at jeg kan overkomme et bad. Men kommer min Matas pakke mon i dag? For der er jo shampoo og balsam i, hvilket jeg supergerne vil prøve a.s.a.p. Det er jo spændende! Jeg må væbne mig med tålmodighed.

Jeg havde MOR på besøg i går. Eller; VI havde MOR på besøg i går. Hun fornærmede mig slet ikke. Det er utroligt som hun kan sidde og nedslagte Kim og Majbrit og sige, at det er fordi hun elsker dem. Psh. Mon hun sådan helt ved, hvad "elske" betyder? 

Menøh... Bortset fra ekstrem træthed, har jeg det godt i dag. I hvert fald lige nu. Miss Cole har gjort mig opmærksom på en slikdispenser, der hedder Poo Poo Panda - prøv selv at søg på det på google, og så sig mig at det ikke er fælt. Haha. Poo Poo Panda.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar