Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 24. maj 2013

87-årige perfekte bryster

Yiiihaaa! Vaskemaskinerne i vores fællesvaskeri dur ikke, vi har ikke mere rent tøj, ikke styr på, hvis håndklæder der er hvis, og jeg skal dæl'me i bad før jeg sætter min fod uden for, så længe det er lyst! Men René har fundet en ejendoms-lala (jeg tror faktisk, at de hedder gårdmænd, men jeg ikke sikker - der er vist kun én som hedder noget med ejendom, og det er ejendomsfunktionæren. Og her vil han helst hedde ejendomsmester eller noget i den stil) og han har faktisk været og lave den her til morgen. René har tjekket det, og nu skulle den gerne virke, så i aften går vi over og forsøger igen. Simpelthen for irriterende, altså...! Men det bliver meget, meget rart at få rent tøj på kroppen! Haha

Den top, jeg har købt, som er liiige en tand for kort, men som ellers sidder perfekt, og som har en indre bh, er virkelig genial, og den viser ikke kavalergang. Det synes jeg er cool. Jeg har faktisk stort set kun tøj, som viser kavalergangen. Og det er ikke cool, man bliver sgu træt af det i længden - og jeg mener i LÆNGDEN. For når man er "kraftig", som min farmor så pænt kalder min størrelse, selvom enhver anden ville sige "sygeligt  fedme" og samtidig har store bryster,  og man sidder ned, bare en smule forover bukket, har man kavalergang op til hagen - og det er altså ikke pænt. Jeg elsker T-shirts, men om sommeren er det rart med toppe, bare til hjemmebrug, og denne nævnte top  har jeg jo købt 3 af, så det er en god ting. Når jeg har været i bad i morgen, tager jeg min nye bh på. Den glæder jeg mig sygt til at prøve, den ser virkelig lækker ud, og så er det en af dem, der lige løfter barmen en smule - og det har jeg altså brug for. Man kan godt have hængebryster selvom de er store. Det værste er, når de er skeløjede. Det er mine dog ikke. Men de hænger godt derned af. Da jeg var ban sagde jeg altid: "Når jeg får bryster vil jeg altid have bh lige som farmor, for jeg vil ikke have hængebryster lige som mor har" Meget ondskabsfuldt, og min mor blev sikkert meget såret. Jeg har, for 10 år siden, gen-introduceret hende for bh'er, så dem går hun med igen. Min far farmor går stadig med bh hver dag - og jeg lover jer for, at hun har nogle af de flotteste bryster, jeg nogensinde har set. De sidder perfekt. Det er en B-skål, og de sidder bare perfekt. Fuldstændig. Og ja, kvinden er 87 år gammel. Jeg ville ønske at jeg havde hendes bryster!

Min farmor får brevet i dag, og jeg er spændt på, hvad hun siger til det, jeg har skrevet. Jeg håber, at hun har kunnet læse det. Jeg tænkte på at ringe til hende om lidt, for jeg ved, at hun ikke tør at ringe til mig, fordi hun er bange for at vække mig i en lur. Men jeg tænker lidt, at jeg kan rydde op i min lalaskuffe, mens jeg snakker med hende. Så faktisk kan jeg lige så godt ringe nu :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar