Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 1. maj 2013

"Wall Of Fire"

Jeg tager min udtalelse om "True americans" tilbage. Og så vil jeg gerne konstatere, at jeg i dag har købt "Kellys Bro". Ha!

Jeg lover jer for, at det så komisk ud, da jeg faldt første  gang... Eller... Det tror jeg. Jeg sad i spænd, jeg kunne ikke røre mig, og jeg hang i luften med benene overkors, med den ene arm på wc'et og den anden arm på dørkarmen. Jeg skreg på René for det gjorde monsterondt. Pludselig faldt jeg ned, stadig med benene overkors og i spænd mellem wc'et og dørtrinet, og det gjort sygt ondt. Jeg fandt en måde at få sat mig med, men! Jeg skulle om på knæ! En utrolig besværlig situation. Jeg kom op at stå, og René fulgte mig ind i stolen.

Anden gang, jeg faldt, skrabede jeg min ryg ned ad hjørnet af køkkenbordet, men jeg har ikke set, om der er sket noget. Det har René heller ikke. Han sover, nu igen. Jeg sidder bare og lytter til Monster Magnet :) Lækkert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar