Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 10. maj 2013

Stay Negative!

Det skete. Jeg faldt i søvn. Mens jeg sad og tørrede en Pava tallerken af. Den faldt på gulvet - men der skete kun det, at den blev møgbeskidt på undersiden. Så den skal bare vaskes af igen. Jeg er sååå træt lige nu, men jeg kan ikke gå i seng, for pakkeposten har ikke været her endnu. Lige så snart den pakke er i hus, ligger jeg og sover!

Jeg hader seriøst det her. Det er noget værre hø.

Men nu har jeg spist noget is og drukket iskoldt saftevand, og nu er jeg vågen igen. Hvor længe mon det varer denne gang? Hehe. Jeg har flyttet lidt rundt i skabene, og nu skulle der meget gerne være plads til det hele :)

Hvad mon der sker, hvis jeg får klippet 20 cm af mit hår? Det kommer til at sidde lige under skuldrene... Er det for kort? Skal jeg nøjes med 10 cm? Ved I hvad? Jeg tror, at jeg vil prøve med 20 cm. Være lidt frisk, udfordre min frygt for grimt hår en smule og kaste mig ud i at få en halvkort frisure! Det bliver awesome! Så skal jeg sgu bare have en tid hos frisøren. Haha. Det bliver nok ikke i denne måned :) Men heldigvis er der en måned efter denne! Det satser jeg på. Men: "Hope = fear". Oh dear. Hehe. Type O Negative vidste hvad de snakkede om. Stay Negative! Nyt garn - hurtigst muligt!

Hm. Jeg er irriteret på Postdanmark. 16:15, og ingen pakke. Aftenlevering? Jaja. Kom med min pakke!!! Det kan ikke være rigtigt, at jeg skalvente helt til på mandag! For dårligt :/ Ej, men jeg har lige tjekket Postd., og der står eftermiddags/aftenlevering. Så... Måske er det cool nok :)

Jeg skal have ris med karrysovs og frikadeller i dag. Ha! Bedre kan I ikke finde på :) Det er fordi jeg ikke kan lide boller i karry. Det er egentlig et lidt klamt navn, nu hvor man tænker over det. Eller som Anders gør opmærksom på med "grovbolle". Jeg mener... Boller i karry? Hvorfor ikke kalde det "knalde i karry" eller "elskovskarry". Den sidste er god. Det hedder det fra nu af, tror jeg :) Ad, og fiskeboller, melboller... Der er fandeme mange, der boller... Hvordan folk kan sige, at der er så meget had i verden, når der er så mange, der boller - og endda ganske åbenlyst. "Steff Houlbergs boller i karry" - well, there you go!

Good God, jeg har ondt i ryggen i dag. Tror jeg har siddet forkert. Ellers var det i morges, da jeg trillede ud af sengen. Grr... Hvorfor jeg altid lægger mig så langt ude på sengekanten, ved jeg sgu ikke. Dybt problematisk! Jeg må ind og ligge! Det andet er sygeligt. Jeg falder jo stort set ud af sengen hver dag. I dag skete det jo så bare, det gør det normalt ikke.

Min nevø har fødselsdag om 4 dage. Fuck. Jeg skal altså HUSKE det!!! :S

Ingen kommentarer:

Send en kommentar