Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 21. maj 2013

En lille update på dagen

Jeg er meget, meget fascineret af æggesalat. Både den, jeg selv laver, den fra K-Salat, men især den fra Netto, som hedder "Salatmesteren". Jeg ved ikke, hvad det er, der tiltrækker mig sådan.

René har fået en tid hos en smerteklinik. Yay. Godt nyt.

Jeg har fået smør i håret. Ikke godt nyt.

Mine trusser er gået i stykker, så nu er der 3 huller til benene. Ikke godt nyt.

Min mors kalender er næsten, aller-allernæsten færdig. Yay. Godt nyt.

Alt i alt? Okay dag. Kedelig. Klokken er halv seks, og jeg har ikke taget en middagslur. Jeg har tænkt på det, men gad ikke. Så er man fandeme doven! Haha. Ej, men jeg har jo siddet og har arbejdet på kalenderen, kommet til - ved uheld! - at klippe noget af mit hår, og jeg har sådan... Tja. En god dag.

Nu vil jeg ringe til dem, der skal ringes til. Min mor og min farmor. Katja er ved at skulle hjem, så jeg snakker nok med hende på torsdag. Jeg tror, at hun har fri i morgen, nemlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar