Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 10. maj 2013

Level 8

Jeg har endelig været ude at gå i dag. Jeg havde ondt på et level 8, det var ret voldsomt, men jeg klarede det. Og nu kan jeg være stolt af mig selv. Jeg klarede turen fantastisk godt. Men jeg havde ikke forventet andet.

Min pakke er kommet, og når jeg lige har skyllet af i køkkenet, går jeg ind og kaster mig ud i at fremstille min mors fødselsdagsgave. Nu er det jo mors dag på søndag, og min mor får 20 kort med 20 gode minder, vi har sammen, skrevet ned og med lidt farve på - Renés søster har sms'et René, for de er begge to på bar bund omkring, hvad de skal give deres mor. Jeg tilbød dem at fremstille noget kreativt. Men i stedet vælger det det samme, som de har givet hende hvert eneste år i de sidste 40 år. Ej, okay, but you get the picture.

Nu skrider jeg.

"Whatever it is, I'm against it" - Croucho Marx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar