Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 13. maj 2013

Superlækkert

Nu er klokken snart fire, og hvad søren skal jeg lave til aftensmad? Det er det evige problem. Jeg tror, at vi satser på miniforårsruller. Sådan nogle kan man sgu altid spise. Haha.

Jeg har ikke haft de dér søvn-udbrud i dag... Jeg begynder at tro, at det hænger sammen med medicinen, selvom jeg har fået den i årevis. Sært. Men OK - en gang skal vel være den første :)

Jeg har tænkt mig at begynde at skrive min historie online. Altså, ikke her, men på min hjemmeside, som er beregnet til den slags. Jeg ved ikke, om det er en specielt god idé, men jeg har tænkt mig at prøve :) Måske bliver det godt, måske ikke. Det får vi jo at se :P

Men ellers er der sket det, at jeg ikke har lavet noget. "Oh baby, I'm lazy"... Hehe

Jeg har faktisk noget at sige, dog, om Quorn! Er det her bar' i orden? - Quorn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar