Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 9. maj 2013

Vi ses på torsdag (så at sige)

For fuck... Hvad sker der?! Der er ikke tilskud til mine piller?! Alene ét af de præparater, jeg skal have i weekenden, koster 1.800 kroner!!! "Her og nu" prisen på mit samlede medicinindkøb er 11.135,85 kr rundt regnet pr. måned. Nu, hvis jeg ikke får fat på KBJ fredag, går jeg en weekend i møde uden de piller, jeg skal tage en forholdsvis stor dosis af, for ikke at få kaos på øverste etage. Virkningen når ikke ud af kroppen på 3 dage, men jeg kunne da forestille mig, at en kold tyrker lidt er sådan... en ret dårlig ting, selvom det "kun" er 3 dage. Jeg har været der før. Med Zeldox og Risperdal. Der gik vist 4 dage. 4 døgn, hvor jeg ikke sov, men lå og var lysvågen med koldsved på sofaen, tanker i massevis og når jeg snakkede, var det "speedtalking" - ingen forstod, hvad jeg sagde, fordi jeg talte så hurtigt. Hehe. Don't do this at home!

Den dumme pakke kom ikke i dag :/ Øv. Jeg havde sat mine forventninger for højt. Nu skal jeg vente helt til fredag! Heldigvis skal jeg ikke vente weekenden over. Hvis nogen er i tvivl, så er denne blog skrevet klokken 02:25 den 09-05-2013. Derfor har jeg endnu ikke været i seng, og jeg kan derfor ikke tillade mig at kalde det for "torsdag", for i min bog, er det stadig "onsdag". Men "i morgen" er det "kun i morgen" jeg skal vente. Så er det lidt nemmere at klare - ikke? Haha. Bare kald mig rodehoved, hvis du ikke fatter, hvad jeg har skrevet. Ved nærmere eftertanke... Bare kald mig Rikke. Det er vist nogenlunde det samme i det her tilfælde ;)

Ah... to hell with it. Jeg går i seng. Ses torsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar