Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 23. maj 2013

Neu.amb.

Jeg stod op lidt i 8, og der var intet. Da klokken var ca. 8:40 fik jeg kramper. Men de gik væk igen. 9:40 spildt jeg cola i mit keyboard, og 9:50 spildte jeg cola ud over mig selv i forsøg på at tage min morgenmedicin. Herligt! Så nu kan jeg så sidde her og glo. René er taget afsted, og jeg er alene hjemme. Jeg fryser simpelthen så meget, for vinduet i stuen står åbent - og jeg kan ikke gå ind og lukke det! Jeg har fået tøjet i dag, og toppene er måske liiige korte nok, men har ellers en perfekt pasform, og jeg kan godt lide, at der er den dér indbyggede bh i. Bh'en, jeg har købt, er supersmuk. Jeg er vild med den. Billedet, jeg har set af den, lever på ingen måde op til, hvor smuk den er i virkeligheden. Jeg elsker den, selvom jeg ikke har haft den på endnu. Jeg vil, hvis jeg kan finde et stykke rent tøj, tage den på når jeg har været i bad. Men det bliver jo så ikke lige foreløbig. Det kan også være, at jeg smutter over og vasker i aften/nat, og tager den på i morgen i stedet for. Som sagt er returretten udløbet, så jeg kan alligevel lige så godt beholde alt det, jeg har købt - men det er fair nok :)

Jeg har netop i dag (det kom sikkert i går, hvor jeg ikke tømte postkassen) modtaget en tid hos neurologisk ambulatorium. Jeg skal spørge neurologen om det kan være muligt, at det kan være epilepsiens/medicinens skyld, at jeg spontant falder i søvn. Jeg sad her for nogle uger siden og vaskede op, jeg havde lige købt Poul Pavas "Pure Friends" spisestellet, og jeg var i gang med at vaske det af, inden jeg satte det ind i skabene. Jeg tog en frokosttallerken og tørrede den af. Pludselig vågnede jeg ved, at den ramte gulvet. Den gik ikke i stykker på nogen måde (heldigvis, kan man sige, sidder jeg ned og vasker op, pga. slidgigt i lænden). Af og til falder jeg i søvn mens jeg sidder og skriver. Hvis jeg f.eks. er i gang med at håndskrive noget, er det ikke spontant, mere sådan, at jeg er i gang med en sætning, der langsomt bliver mindre og mindre og mere og mere kryptisk i sproget. Jeg falder i søvn foran min computer omkring 2-3 gange hver dag. Jeg har en stationær computer, så jeg ligger ikke engang ned og skriver. Jeg sidder på en stol og sover. Jeg falder spontant i søvn og vågner med et sæt, når jeg er på WC, når jeg snakker i telefon, når jeg laver mad... Her forleden sad jeg og sov mens René og jeg kyssede hinanden. Sært, ikke? Jeg ved sgu ikke, hvad der sker i mit hoved, men eftersom det ikke er kommet gradvist, men er kommet pludseligt, kunne jeg godt mistænke epilepsien for at være synderen. Jeg falder i søvn og vågner med et spjæt - der er måske kun gået 1 sekund, men jeg vågner som havde jeg fået et stød. Det er fuldstændig vanvittigt. Det skal undersøges. Eller i hvert fald snakkes om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar