Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 27. maj 2013

Kelly

Jeg har sådan lidt... Jeg er lidt tom for ord lige for tiden. Det kan ske. Jeg er vant til at skrive 40 blogs om dagen, og nu er der 1 eller 2. Det er sådan set meget rart at kunne holde det på et minimum. Det er slet, slet ikke det. Det er bare mærkeligt.

Jeg re hoppet på blog.dk igen. Fejltagelse, tror jeg. Selvom jeg ikke sidder derinde og trykker F5 uden hæmninger, kommenterer eller skriver selv, hele dage dagen, føler jeg en voksende afhængighed. Jeg har været derinde i 11 dage og har skrevet 19 indlæg. 19 små, ligegyldige indlæg om... Intet. Jeg bliver nødt til at skære ned på det derinde. Lige nu nyder jeg denne sang: MIKA - "Love Today"

Nu vil jeg faktisk nok... Jeg vil helst i seng, men jeg har lovet René at vi bliver oppe til klokken 1. Jeg har jo også en masse læsestof. Jeg vil læse videre i "Kellys Bro".

2 kommentarer: