Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 22. maj 2013

Tanker

Ved I hvad? Nu sidder jeg her, onsdag "morgen" (jeg er lige vågnet) klokken 9 og tænker på, at jeg faktisk er ret vild med Lady Gaga. At jeg ikke bryder mig særlig meget om P!nk, men at jeg ikke kan holde op med at stirre på hende (i timevis) fordi hun er så smuk. At jeg synes at Angelina Jolie er en god skuespiller og engang var verdens smukkeste kvinde, men blev mrs. Hollywood. Jeg tænker også, at jeg rigtig godt kan lide Tenacious D, og at jeg faktisk også godt kan lide KG og har indset, at The D ikke kunne eksistere uden ham, selvom JB mere eller mindre er indbegrebet af The D. Jeg tænker på, at Nahibas "Enemy" bliver brugt til utrolig mange danske filmsoundtracks. Jeg tænker, at det er for lang tid siden jeg sidst har set "Alle for en".

Jeg tænker faktisk også på, at jeg hellere må se at få noget mad, så jeg kan tage min morgenmedicin. Godt så.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar