Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 27. marts 2013

Bøger og læsning

De to bøger, jeg har fået af René i præ-fødselsdagsgave er kommet i dag. "I Won't Cut My Hair" og "Introvert".  Jeg er i gang med at planlægge hvilke bøger, jeg skal købe næste gang. Dem, jeg svirper imellem, er en biografi om Guns N' Roses, det er et religionsleksikon, det er Bibelen, det er "Bibelen og Koranen", og så selvfølgelig også bare Koranen. Jeg tænder mest på Guns og leksikonet, men jeg vil også gerne have de andre. Jeg har 500 kroner, og det rækker ikke langt. Jeg kan, hvis jeg planlægger det nøje, have råd til 3 af dem, men hvis vi tager efter de valg, jeg helst selv vil have, er der kun råd til 2. Jeg vil helst ikke give slip på Guns. Men jeg må jo se på det, når jeg har tænkt lidt mere over det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar