Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 8. marts 2013

Jeg klipper fandeme ikke mit hår!

FLOT, fru Poulsen. Det er lykkes mig at ødelægge  de vidunderlige og sindssygt dyre hovedtelefoner, som jeg har fået af min mand i 31-års fødselsdagsgave. Hvordan? Jeg har smidt rundt med dem under anfald uden problemer. Men pludselig i går, observerede jeg en svagt skrattende lyd i venstre kop. Det lader dog til, at det bare var noget interferens. Jeg er ikke sikker. René kan ikke høre det.

Jeg har derudover ikke kunnet finde rundt i, om det er OK at sætte videoer ind i sine indlæg, og derfor vil jeg fremover bare bruge hyperlinks. Temmelig kedeligt, men altså... Jeg gider ikke at stå med fletningerne i postkassen. Jeg har set en frisure, jeg bare MÅ have. Men jeg ved, at jeg aldrig kan få den. Mit hår er alt for tykt. Og mit hoved er alt for rundt. Men den frisure, Marie Fredriksson (den kvindelige sanger i Roxette) har i videoen til "Centre Of My Heart", er bare lige mig. Jeg kan også rigtig godt lide at have kort hår. Men jeg kan også lide at have langt hår, og set i bakspejlet, har jeg haft kort hår 80% af mit liv. Måske det er på tide med langt hår. Som Jesper Binzer synger: "I Won't Cut My Hair". Ih, jeg vil gerne have den bog! Jesper Binzer er forsangeren i D:A:D, og han synger den nævnte sang, men har skrevet en bog af samme navn.
Jeg glæder mig virkelig til at erobre denne bog. 



 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar