Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 22. marts 2013

I suck

Jeg kan ikke løbe hurtigt nok. Tiden indhenter mig. Jeg løber alt, hvad remmer og tøj kan holde, men tiden er hurtigere. Jeg må slå tiden, jeg må være endnu hurtigere. Hans øjne er røde og der kommer røg uf af hans næsebor - som en bigass Satan. Jeg løber for livet, jeg løber for at leve, for at holde til år frem. Men kan det nås? Inden længe... De 33 år rammes. 43 dage.

Om 43 dage bliver jeg 33 år. Jeg kan ikke løbe fra det, hverken med eller uden diverse skavanker. Jeg vil ikke være gammel. Jeg føler mig som en på 43, så måske er det fair nok... Jeg vil ikke være voksen. Jeg vil være barn igen. Bare uden alle de mange bekymringer og spekulationer.

Men... Åh, screw it. Jeg gider ikke engang at høre på min egen midtvejskrise :( Det er fandeme bare så nederen med al den selvmedlidenhed. I suck. Jeg hopper sgu af for nu. Jeg er ikke meget værd. Tager det virkelig så lang tid?

Fuck it. Fuck it all!!!

Godaften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar