Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 9. marts 2013

Farfars Bagebog

Jeg har haft en svær dag, men på en skala fra 0-10, 10 værst, ligger jeg kun på 7, så jeg har fået vasket op. Og så skal jeg lave mad her snart. Jeg skal også forsøge mig med min helt egen opskrift på groft franskbrød. Det bliver spændende. Revet gulerod og græskarkerner. Mmm... Glæder mig allerede!

Jeg er kommet frem til min fars gave: "Farfars bagebog" og en hjemmelavet kogebog med ting, man kan bage med sine børnebørn. Hehe. Han kommer aldrig til at bruge den - men så har jeg haft det sjovt med at lave den :)

Hamid er hovedkulds forelsket i sin kæreste, og det er skønt at han ikke er alene længere. Han er meget lykkelig. Har han nogensinde været det? Det ved jeg ikke. Men det er han nu, og det er SÅ dejligt. Jeg under ham det virkelig :)

Paranoia er en ufed ting. Derfor er jeg nødt til lige at slutte nu. Jeg bliver skør i hovedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar