Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 7. marts 2013

Unhappy Girl

Bla bla bla! Man skulle tro, at jeg havde en masse på hjertet. Det har jeg ikke. Jeg ved ikke, hvorfor jeg er ulykkelig. Hvad gør det ved mig? Kan det være den psykose, som har varet i flere måneder? Kan det være fordi jeg får for meget medicin? Jeg har brug for at snakke med nogen, der ved noget om det, men KBJ er stadig på ferie. Der er stadig 18 dage til jeg skal derop. Jeg vil gerne ringe til min mor. Jeg ved ikke, om det er en god idé, for jeg har det dårligt med at snakke med andre... Men er jeg nødt til at prøve? Jeg ved det ikke. Det er jeg et eller andet sted vel. Jeg er virkelig bange. Bange og psyko. Jeg har store problemer. Jeg tror ikke, at jeg overlever!

Mirwais, "Naive song"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar