Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 29. marts 2013

hullet vokser, som en hvirvelvind, trækker mig ned i det blodige helvede, tvinger mig til at æde hvad der bliver serveret, for jeg er blot et dyr, og hullet vokser og bliver større, suger mig ned, trækker mig så min krop er ved at flækkes over på midten, jeg tænker og tænker på film, bøger, helvede og dæmoner. hvad jeg vågner op til ved jeg ikke, men jeg tør ikke at give slip på søvnen for hvad der sker i den vågne tilstand er muligvis værre, jeg tager alt, hvad jeg kan få for at få kroppen til at slappe af, så jeg kan sove, sove dejligt og trygt, mens hvirvelvinden trykker mig ned og helvede flår i mine fødder, jeg forsøger at gribe fat i noget, der er intet, jeg er ikke til at redde, jeg er dømt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar