Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 19. marts 2013

Unavngivet

Jeg skal mega tidlig op, men jeg kan ikke sove, fordi jeg har haft en dårlig drøm. René holdt fødselsdagsfest for en, han kendte, og der var mange flere gæster end han havde regnet med, dog var det helt OK. Pludselig troppede nogle flere op, som ret tydeligt var fra en bande. René sagde til dem "Hvad vil I her?" og en af dem sagde "vi har hørt at der er fri bar" René blev rasende, vendte sig om og skreg til forsamlingen at alle dem, som kun var der for spruttens skyld skulle skride, og at det skulle være nu. Det gjorde de så. Dagen efter var jeg hjemme hos René som boede i et gammelt bondehus ved siden af en skyskraber midt i storbyen (????), og huset lå sådan, at vi kunne se ned  på "leder-guttens" værelse, hvor hans far hjalp med at studere. Han fik ofte en over nakken, og vi gættede os frem til, at det var, når han svarede forkert. Nogle dage senere var René og jeg nede på en gårdsplads. "Ledergutten" og hans far var der, samt deres hund. Guttens far, som var professor i matematik, sagde til hans søn, at han skulle banke René. Så han løb imod René og fik ham ned på knæ. René rejste sig, og da knægten kom igen, bankede René ham i maven med en spids albue. knægten begyndte at kaste knuste organer op, jeg skulle kaste op, professoren forsøgte at  køre mig ned med deres bil, og deres hund forsøgte at bide min hund. René stod lidt væk og kom sig, og begyndte at løbe hen til mig, jeg løb rundt for at undgå bilen, og jeg måtte sparke deres hund for at holde den væk. Og knægten blev ved med at brække sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar