Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 27. marts 2013

fremmede mænd i mit hjem er ikke okay selvom jeg selv havde bestilt varerne og vidste at han kom jeg var bange jeg er bange selvom det er længe siden jeg har det virkelig skidt nu igen jeg forstår ikke hvorfor for jeg vidste at han kom og jeg var ikke i kontakt med ham det var rene det var mig der pakkede varerne ud jeg havde intet med den fremmede mand at gøre jeg kan ikke lide det jeg er bange jeg har ondt i hovedet mit syn virker lidt sløret og det er irriterende men der er ikke tegn på angst så det er bare almindeligt bange jeg kan ikke lide at være bange heller ikke almindeligt bange og jeg vil venligst gerne ud af det det er ikke sjovt længere og jeg synes at det er på tide at jeg får et pusterum hvor jeg kan puste ud og være rikke og ikke skulle tænke på ligegyldige ting som jeg ikke behøver at tænke på men som nager mig jeg tænker hele tiden det stopper aldrig tænker tænker tænker og jeg har ingen kontrol bare tanker der flyver rundt fra den ene ende af hovedet til den anden og det er de mest ligegyldige ting der sætter sig fast og de vigtige ting som jeg glemmer der er ikke plads til det hele og rene siger at jeg har en selektiv hukommelse og at jeg husker som en si uden net

Ingen kommentarer:

Send en kommentar